Рекламний ролик препарату «ЄВРОФАСТ»

Клієнт: «Євро Лайфкер Лімітед»

Бренд: знеболювальний засіб «ЄВРОФАСТ»

Завдання: розробка сценарію та знімання рекламного ролика

Креатив. Наш постійний клієнт звернувся із завданням створення ролика болезаспокійливого препарату «ЄВРОФАСТ» зі швидким ефектом дії — і це стало справжнім викликом для нашої команди. Адже в ротації на той момент було одразу декілька реклам засобів зі схожим складом. І дуже важливо було не повторитися. Тоді команда вирішила не зупинятися на найпряміших асоціаціях, які спадають на думку під час роздумів про швидкий ефект, а дослідити власне феномен швидкості. Що ж таке швидкість, як вона впливає на фізичний світ і чи можна її побачити? Щоб отримати відповіді на всі ці запитання, команда вирішила згадати школу й провести справжній фізичний експеримент — і ось що з цього вийшло.

За сюжетом ролика через цілком звичайне офісне середовище з неймовірною швидкістю проноситься дещо і створює своїм рухом незначний хаос — залишає брижі на поверхні води, розкидає папери зі столу й дивує всіх присутніх. Скоро виявляється, що «винуватиця» — 3D-капсула «ЄВРОФАСТ» з рідкою діючою речовиною. Її надзвуковий політ символізує швидку дію препарату: капсула за секунди прилітає на допомогу, коли виявляється, що в дівчини болить голова. Але головною героїнею ролика є навіть не капсула, а швидкість її руху, адже саме вона діє на середовище й бентежить присутніх.

Знімання ролика. Створити в кадрі відчуття надзвичайної швидкості й точно проілюструвати її наслідки виявилося не так просто, як може здатися. Для цього команда озброїлася різноманітними вітродувами, мушлями та псевдогвинтівками! І після тисяч махів лопухами й мушлями різної величини та сотень кумедних експериментів із запуском предметів у повітря все ж таки вдалося «оживити» локацію.

Команда проекту

Агентство: РХ «Свої»

Знімання ролика: UTC FILM PRODUCTION

ПІДПИШІТЬСЯ!