Рекламний ролик гелю Fleboxar

Клієнт: «ПРО-ФАРМА»

Бренд: гель Fleboxar

Завдання: розробка сценарію й знімання рекламного ролика

Креатив. Гудять, болять, набрякають. Звичайні симптоми, що перераховуються в кожній рекламі схожих засобів, подають глядачеві однаково й не завжди цікаво. А що, коли ці скарги прозвучать не з вуст чергової героїні з «тяжкістю в ногах», а безпосередньо від імені головних персонажів, тобто ніжок?

Так народилася ідея циклу рекламних роликів, які стали своєрідним маркетинговим міні-серіалом, кожен епізод якого доносить основне повідомлення в унікальній формі, з новими персонажами, діалогами й локаціями. Серія рекламних роликів гелю Fleboxar розкриває бажання ніжок, які отримали шанс бути почутими.

Цікавий сюжет допоміг досягти ще однієї важливої мети — відійти від похмурих акцентів. У ролику ви не побачите біль і страждання на обличчі героїні. Про всі переживання розповідають ноги, вони ж оцінюють дію гелю. Втіленням цього концепту став цікавий рекламний продукт — легкий і приємний, як і сам гель Fleboxar.

Знімання. Дводенний знімальний марафон проходив у величезному павільйоні, де були всі локації різних сюжетів рекламного серіалу. Декорації будували спеціально для кожної пори року, що дозволило одночасно провести знімання всіх чотирьох сезонів. Просторий зал кафе, затишні кімнати, вулиці, навіть сніг і чорнозем — ці штучно створені локації в кадрі набули абсолютної натуральності.

Команда проекту

Агентство: РХ «Свої»

Знімання ролика: UTC FILM PRODUCTION

ПІДПИШІТЬСЯ!