Рекламний ролик «Геролакт»

Клієнт: АТ «Молочний Альянс»

Бренд: «Геролакт», ТМ «Яготинське»

Завдання: розробити концепцію рекламного ролика на підтримку нового продукту від ТМ «Яготинське»

Креатив. Рекламний проект під назвою «Геролакт» було задумано як зображення здорового способу життя й екологічності, тому всі матеріали, які використовували у зйомках, було зроблено з найбільш екологічного матеріалу — натурального дерева. Тема натуральності народилася ще на стадії креативу, ґрунтуючись на тому, що до складу рекламованого продукту «Геролакт» входять виключно натуральні складові. Щоб незвично й оригінально розповісти «екоісторію» про смачний і корисний «Геролакт», було вирішено створити барвистий світ з дерева.

Знімання. Унікальність ролика про «Геролакт» у тому, що він, хоч і схожий на ляльковий мультфільм, але таким не є. Насправді він зроблений за принципом лялькового спектаклю. Знімання відбувалося в реальному часі, і дії персонажів, які глядач може спостерігати в кадрі, — це робота акторів-лялькарів у процесі знімання. Ролик є невеликою театральною постановкою, яка оживала в реальному часі, але знята в кінотехнології.

Робота над створенням декорацій і персонажів тривала майже 1,5 місяця. Над виготовленням декорацій працювало дві команди: одна створювала персонажів і реквізит, а друга — екстер’єри й інтер’єри «лялькового світу». Для панорами міста було вирізано з дерева понад 2000 деталей, які згодом ґрунтували, склеювали й підганяли одне до одного. Деякі з них були величезними, сягаючи 7 м у довжину, а деякі — зовсім крихітними, розміром із сірникову коробку. Але всі вони разом створювали неповторний антураж особливого світу, в якому щасливо живе сім’я Геролакт.

Команда проекту

Креатив і знімання ролика: UTC FILM PRODUCTION

Управління проектом: АМР «Ферзь»

 

ПІДПИШІТЬСЯ!