Реклама каш «Яготинське для дітей»

Клієнт: АТ «Молочний Альянс»

Бренд: готові молочні каші ТМ «Яготинське для дітей»

Завдання: просування на ринку нового продукту

Рішення: розробити концепцію рекламного відео, що вигідно презентує продукт і відповідає комунікативній стратегії бренда

Реалізація. Продукт став ідейним натхненником відео. Молочні каші створені для сучасних, активних і турботливих матусь та покликані істотно заощадити їх час. При цьому каші забезпечують малюків усіма необхідними корисними речовинами. Каші виготовлено на основі молока з додаванням фруктози і трьох злаків на вибір: рису, гречаної й пшеничної крупи. Вживати їх можна діткам віком від 6 місяців. Така приємна тема спорідненості з дитинством швидко знайшла відгук у креативної команди UTC FILM PRODUCTION. Цього разу команда вирішила «розповісти» глядачам симпатичну історію, створену в техніці stop-motion.

Знімання. Усе, що відбувається в кадрі, було створено зі звичайного паперу й дизайнерського картону. Для кожної сцени було виготовлено десятки унікальних об’єктів, завдяки чому стало можливим справжнє диво. Можна побачити, як прямо на очах корова перетворюється в будильник, з маленької кришечки виростає пляшка, каструля каші перевтілюється в пакет. І все це на тлі статичного бекграунду. Усі кадри були ретельно вибудувані, немов намистинки, нанизані в стрункий відеоряд, і вже потім оброблені в спеціальних програмах.

Команда проекту

Креатив і знімання ролика: UTC FILM PRODUCTION

ПІДПИШІТЬСЯ!