Рекламний ролик ProStor

Клієнт: мережа магазинів краси PROSTOR

Завдання: розробка ідеї, сценарію і знімання рекламного відео

Креатив. Усе почалося з того, що креативна команда перейнялася думкою про жінок. Бажання жінки — це продукт, процес придбання якого має перетворитися на казкове задоволення. Тому коли героїня потрапляє в магазин PROSTOR, вона занурюється у світ чарівництва. Світ, де здійснюються будь-які бажання. Бажані й чарівні асоціації команда UTC FILM PRODUCTION поєднала в образі магічного джина, який виконує будь-які жіночі капризи.

Знімання. Процес знімання в цілому зайняв двадцять годин. Оскільки метою групи було створення атмосфери казкового світу, значну увагу приділили чарівному світу, що поєднує безліч рожевих відтінків. Для цього використали близько тридцяти флуоресцентних ламп, кожну з яких заклеювали кольоровим світлофільтром.

Знімання рекламного ролика відбувалося в магазині PROSTOR, який спеціально переробили для такого складного процесу. Полиці з товарами були заповнені продукцією, яка не вибивається з кадру й не відволікає уваги від джинів. Режисер-постановник з командою художників обіграли цей ефект спеціальними пляшечками рожевого й білого відтінків, що підкреслюють стилістику ролика фірмовими кольорами PROSTOR.

Для більшої правдивості баночки на полицях наповнили не кремом, а ряжанкою, а різноманітні флакони для знімання рекламного ролика збирали по всьому місту.

Постпродакшн. Найважливішим етапом у створенні ролика став постпродакшн. Адже зняті на гіробордах актори в зелених лосинах повинні були перетворитися на справжніх джинів. Протягом двох тижнів було розроблено близько двадцяти варіантів «задимлення». Окрім персонажів, у повітрі літали пляшечки, створені за допомогою 3D-анімації. Кожне непросте й цікаве завдання, яке поставало перед командою UTC FILM PRODUCTION, лише надихало на шляху до створення унікального продукту.

Команда проекту

Креатив і знімання ролика: UTC FILM PRODUCTION

ПІДПИШІТЬСЯ!