Соціальна реклама про лікування діабету

Клієнт: «ПРО-ФАРМА»

Завдання: розробка сценарію й знімання соціального ролика про лікування діабету для Української діабетологічної асоціації

Рішення. Емоційна й нестандартна ідея вимагає не менш сильної реалізації. Щоб досягти максимального драматизму й реалістичності, творча група прийняла рішення знімати ролик одним кадром. Знімання рекламного ролика одним кадром не тільки забезпечує абсолютно інше чуттєве сприйняття, а й потребує складної підготовчої роботи. Адже, на відміну від звичайного ролика, тут не вийде виправити деталі на монтажі, змінити ракурс або додати ефекти, але саме ці «незручності» й роблять такий ролик максимально чесним і справжнім.

Абсолютно унікальне завдання постало перед командою, яка створювала сімейний фотоальбом героїв, що охоплює 25 років життя. Необхідно було не тільки відтворити атмосферу минулих років, а й візуально передати всі особливості сімейних знімків: випадкові композиції, порушений баланс білого, неправильна експозиція, а також сотні нюансів, яких кожен фотограф вчиться позбавлятися ще в перший день знайомства з професійною технікою. Однак саме такий, ретельно продуманий «аматорський» підхід до фотографування дозволив створити правдоподібні й чуттєві ілюстрації життя.

Команда проекту

Креатив і управління проектом: креативна агенція >STRELA

Знімання ролика: UTC FILM PRODUCTION

ПІДПИШІТЬСЯ!